close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגש פירות הביתה בזמן שאתם בבידוד

מערכת שורשה אלול, תשפ25/08/2020

בזמן הקורונה, משלוחים הפכו לפופולריים מאוד עקב שמירת מרחק והימנעות מהתקהלות. גם השוהים בבידוד נעזרים במשלוחים כיוון שאינם יכולים לעזוב את הבית. חישבו כמה נחמד יהיה אם תשלחו מגש עם פירות יוקרתי למכרים שלכם בבידוד. המאמר יעסוק במגשי פירות שישמחו את יקיריכם בבידוד

תגיות:
בידוד עם מגש – מה צריך יותר מזה?
בתקופה האחרונה אנשים רבים נאלצים להיכנס לבידוד עקב היותם חשופים לחולי קורונה מאומתים. הריחוק החברתי מחבריהם ומשפחתם מתסכל ולא נעים בכל גיל. אם יש לכם מכרים כאלו שאתם מעוניינים לשמח ולעודד, הזמינו להם מגשי פירות חתוכים או סלסלת פירות דקורטיבית. תופתעו לגלות עד כמה היקרים לכם ישמחו לגלות את המשלוח בפתח ביתם. הוסיפו מכתב עידוד למגש ועשיתם את שלכם.

למה דווקא לשלוח מגשים עם פירות?
משלוח פירות יוקרתי מחברת פרי מתוק הוא דרך
מקסימה לעודד ולשמח את יקירכם, אך מעבר לכך הוא מסמל טריות ובריאות. מוגשים עליו פירות טריים וחתוכים בצורה דקורטיבית וצבעונית מכל הסוגים. ידוע שבפירות ישנם ויטמינים רבים המחזקים את הגוף ומעניקים אנרגיה. זה בדיוק מה שחבריכם צריכים. ויטמין C יביא אותם לשיא. פירות כמו: תפוז, גויאבה, תות שדה, מלון ופפאיה מלאים בוויטמין C. בנוסף, האנרגיה תיתן להם כוח לסיים את הבידוד. מלבד זאת, הפירות מאזנים את רמת ההורמונים בגוף, בונים שרירים, מכילים סיבים תזונתיים וחשובים למניעת מחלות. מגש פירות העונה יהיה מגוון, אטרקטיבי והכי חשוב – בריא!

הפכו את הבידוד למתוק ומפנק
אם יקיריכם אינם מקפידים על הימנעות ממאכלים מתוקים, תוכלו להוסיף למשלוח הפירות שוקולדים או ממתקים נוספים. ילדים בבידוד יתלהבו מהם, אך ודאי יתלהבו גם כשיגלו כי על המגש מונחים פירות לא מוכרים שכדאי להם לנסות. מגש עם פירות טרופיים המכיל: ליצ'י, פסיפלורה, קרמבולה, קיווי, פפאיה ועוד, אינו מגש סטנדרטי. הפירות הללו פחות מוכרים לילדים וכדאי שיגלו עולמות חדשים. אפשרות נוספת למשלוח הם מגשי סושי פירות, העשויים מדפי סויה וממולאים בפירות מתוקים לצד אגוזים וקוקוס. החוויה של משלוח פירות לבידוד תגרום לילדים ולמבוגרים לתחושות טובות ושונות מכל דבר אחר אותו חוו בעבר.

מחכים לעידוד בבידוד
הקורונה כאן ואין לדעת עד מתי. יותר ויותר אנשים נאלצים להיכנס לבידוד וזקוקים לעידוד. תוכלו לשפר להם את מצב הרוח עם משלוח מגש מעוצב מלא בצבעוניות שיגיע אליהם כמתנה. לא חייבים לחכות ליום ההולדת או ליום הנישואין. זוהי הוראת השעה והמטרה חשובה. החברים שלכם לא יכולים לצאת לסופרמרקט או לחנות הירקות ולבחור פירות טריים ומושלמים בעצמם. הם ישמחו לפירות טעימים ולמעט תשומת לב. בלחיצה קלה על העכבר תוכלו להזמין מגשים יוקרתיים באופן מקוון ומהיר. לא תצטרכו להשקיע הרבה מאמץ וגם לא הרבה כסף. המשלוחים יגיעו לכל מקום בארץ במהירות ובאהבה באדיבות פרי מתוק.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה